返學返學啦又..返到見到louis...上locker...
緊住都冇乜野lu...dwind好凍呀....出面仲凍過係課室
早讀...is..上堂/**冇乜特別..好眼瞓....
中文..listening...兩個呀..冇默到書..
小息..haehae吓又完咗啦...唉=-=
數學...講咗一陣..就做數lu..;;haa...
proj..最後兩個pre啦...'''唔知點解覺得好快咁...haa
lunch..食完..冇乜野做..又落雨..好鬼凍...=-=
英文x2...講present perfect啦..哈''
socs分組出黎講野...之後就完咗lu..
放學..jason n林重都係咁...要人幫佢地上locker,,
so bad,,.=-=之後同呀婷去叿新都..買野..
andthen食野啦..之後再教佢數..5點9佢送我去搭地鐵
6點返到home
|