今日..約咗成成..之後去百佳買利口樂n糖糖
之後返學..上locker...拎書..唔係好多..
落返去,,heahea..聽到呀sir話可能唔係第一堂測喎
之後早會..冇乜野...''但係有f.6黎分享啦..用哂成個早讀時間
仲好..冇帶書呢..真好彩呢..kaa'''真係''''**
之後就上數學..唔使TEST住...因為第3堂仲有
個堂先測...講三角比啦...YAAA...冇所謂的**
中文..成成...=-=''之後講新既課題啦**唔唔;冇乜野
小息成成同ET曾傾野...=-=..都知佢講乜嫁啦..真係呀
數學...測驗..差D俾最尾個考起...好彩..''
測個陣..呀SIR望住..之後唉擰頭...=-=O哂咀...
SOCS...做個CONCERT MAP啦...''悶悶地...
LUNCH食飯..食完就HAE咗陣..之後就集合..
去山頂lu...haa.搭地鐵,,''去到金鐘..再轉搭纜車..
纜車好好玩呀..真係''之後join返瓦時佢地..lkw因為隻腳so
同呀sir佢地搭taxi上去...yaa''之後等齊人就去蠟像館啦..
狂影相呢..呀ying見到裴勇俊...=-...ok..佢好似好happy
唔係..係好happy..haa..3點8就集合返.佢地買相個d啦
4點解散...去咗m記...同呀yingtobey金魚n冰冰**
飲野.冰冰食野..之後琳琳emilyn周周都一齊啦...
andthen去咗個公園仔玩..好開心呀...''玩捉伊因,,''
haa..5點8走人啦..去搭纜車落返去...行返去hk park
去到個個噴水池既野..入去..濕哂呀...haa''
6點3去金鐘...搭車車...派coke light喎..拎咗..哈
emily轉頭返去拎呀...笑死..**搭車...7點返到homelu.
thz..yingying包糖糖呀...哈哈
|