今日早咗醒..多咗日放假呢..HAA..算好啦
12點幾踢拖.幫呀媽送飯俾細佬...之後去學校等成成
一齊過體育館打波...哈哈''成班人係哂度啦..好齊人呢
打波打波..好開心呀...之後我地間班男排黎咗...
佢都有黎呀...好HAAPPY呀,,,BUT佢地係第二個場的..
打到去2點...就同成成走先....搭的..去銀線...''
去到..得個幾個人B緊**其他人係度玩啤牌...OK
之後成班人係度打排球**好多石..好驚整到D玻璃呀...=-=
之後女仔就走去B啦..HAA..**個爐整咗好耐..''其間..
得JASON一個男仔係度...=-=..其他就哂去玩..吼吼
整咗一陣...就燒...=-=''其實我似做咗呀4咁..幫佢地整..
我愈黎愈覺得我有潛質做師奶呀..HA..''做哂呀4...=-=''瓦時話佢家姐讚我幾靚喎..
呵呵..一定講笑的..HAA=-=''ANDTHEN成成整到玻璃...=-=
之後陪佢去洗吓啦..洗完佢同QQ同HERMAN去百佳買野**
後尾..我又俾玻璃割親..勁細囉...=-=HA..洗完...馬十輝..
走咗去同救生員講..咁咪同林重N JASON 去個度消毒...=-=
吼吼..之後廢事搞咁多''就放係個爐上面烤啦...''燒呀燒..
點知又俾D油彈到落我個手指度,,,好熱呀N痛的''吼..又走去洗手啦
ANDTHEN去沖身同成成換埋褲..執野,..佢地傾咗好耐關於MONEY..
同班男仔係度打排球..打波打波...5點幾走人..分咗兩組人走
一組行路..一組搭的..同成成KAWAI瓦時林重搭的,,,
返到去HOME都6點幾啦...哈..聽日都要返學了...=-=
|