柔柔生日大快樂!!
今日返學...落到樓下就見到成成..**去左百佳..
n成成買牛奶..跟住就返學校"返到去上locker..必做既事
=-=..拎完書落返去..點知唔記得帶補充..就叫龍馬幫我拎..
早會..講校服儀容個d野..又講BQ..好q煩!!*又悶..上返去..
都冇咩時間睇書"俾左朱古力柔柔..因為今日佢生日..:]*haha..
is默書...錯左幾個字..唉**之後講考試d野..中文..oral考試...
好快咁考完..單數考先"小息..冇o麥野做..上左locker拎野..數學堂
俾人拎左做圖書堂..上左圖書館叫人做閱讀報告..好鬼煩..proj louis
個組出黎叫人問問題..今日最後一堂proj..好yeah**跟住..lunch個陣
落去見到佢..好開心..嘻嘻哈哈**食完之前係道玩擲波波..eng x2..
oral exam未到我地..成堆人係道玩..haha''miss成日係道睥住我地..
socs..講中英聯合聲明..好鬼悶..放學..上locker..執左好多書返屋企..
清左一個locker仲有兩個要清=-=..跟住去左2T短講..林重同班男仔短講先..
跟住林重短講完就到我啦..tobey陪我短講..叫miss叫晒d男仔出去..
班男仔企左係門口出面=-=..短講個陣..佢地又入左黎..搞到我窒左!*
短講完出到去又見到佢..好開心好開心...kawaii**同tobey呀ying佢地走..
同tobey行行下見到MT..去到ok搵成成..同佢去新都陪佢買鞋..n食鮮奶x..
之後走人..送佢去搭車..返home
好開心好開心..尋日見唔到佢今日又見到佢啦..哈哈
根釘拔左好過唔拔..拔左既傷口始終會癒合
|