今日遲咗落樓//=-=搭8先到...仲未食早餐的...
落到去見唔到成成..就返學校啦**成成返咗黎lu...
將我既早餐同佢分一半食..哈哈''佢都未食..
之後佢幫我上locker''thz...but之後娜娜要我陪佢上
so陪咗佢上啦''見到成成拎返我d書啦..
落到去..做功課lu..補充..未做的..ha'
早會..冇..早讀..睇書..悶到我啦...haa'''天陰陰..
英文..對grammar..33.5分..合格喎''ha**太好了..
socs..咪又咁過...唉..悶爆的''落雨..
好暗啦...小息..''跟住就係中文lu..略讀啦'''***最後個陣
話紅雨..but唔俾走..照上堂...呀車...以為有得走tim
pth..仲未考到我..真係呀..月8書...''lunch
食完飯..天還是在下雨呢...週會..講64..之後要我地填野啦
寫名個陣..賴賴just寫賴n珠珠just寫豬..
怕俾人捉''哈哈..笑死'''冇乜姐...呢個問題**
music講樂理啦''最後睇咗陣cats..好多貓貓呀..haa
數學....完了啦...哈哈''放學上locker...
去南fung wif tobey 呀ying金魚belbel麥庫秀秀louis
食野傾計...louis真係呀..5點幾走人啦..6點返到home
|