今日考IT..尋日成晚都冇溫...今日食完早餐就係度溫咗十分鐘..
ANDTHEN走咗出去睇WORLDCUP既精華...''
頂...遲D返學姐...又俾人話..之前又話人早返..而家遲返又話
好煩呀..之後嬲嬲地咁返學啦..落到樓下..成成..係度啦
呵..返學...傾計..冰冰今日返咗黎呀..尋日佢冇返呀...><
ANDTHEN考IT..老黎....監...死咗..唔識..冇溫書真係
老作落去..唉唉...半粒鐘的過去判了我死刑似的...幾文采呀..
哈哈..返HOME WIF TOBEY呀YING金魚N烏冬...
返到HOME冇乜野DO,,,''ANDTHEN睇電視..**包SUHSI食..
呵呵..好勁呀我..同媽媽出過去行街..''買鞋..緊住又同埋sister出
柔柔打過phone黎啦..7點返到home..就黎考完試啦,,哈
聽日同成成佢地打打打打打打打打打打打波波波...
ps整整3天沒有見過他了...
to ALL
be hapiiiiiiiiii
|