今日YU212 6TH ENROLLMENT
6點幾醒咗``尋晚好耐先瞓得着=V=
7點幾;''去兆敏HOME..睇吓佢地整成點啦
整SUSHI呀..''去到妍妍N嘉儀都係度啦''
之後CALL埋菁兒黎''哈哈..''不本幫班MEN熨緊U的
BUT之後菁兒來了..就交了給菁兒做啦..
睇吓佢地檀SUSHI``又幫佢地切啦''
8點半一齊返SCHOOL..遲弼半個字""
班MEN係度操..有人未食BREAKFAST**
走去聖安娜買包包N三文治給他們了``
重新排一次啦..係度熨UUUUUUUUU
扮嘉賓個D野啦''操操吓..到CKL
OK話佢...''又喊..呀虫呀傑焯智都黎埋呢..
小FING都係''之後總綵排一次後...""
班MEN換U先..+食野..幫佢地熨UUUUUUU
椰子呀..''布冧都黎了..''**ANDTHEN就換3333食野```
又係M記**熨RS布啦''熨極都唔直咁*
1點了''努力銬力..''都差唔多OK..
點7要接人就接人``搞班MEN既儀仗
教佢SALUTE啦..''YOYOYO;;2點有人黎啦..
OYOYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
好開心..''2點9開始啦**``雖然班MEN最後個HALF
停差咗DD比平時''但係都好俾心機呢..
上台都OK呀..=]GOOOOOOOOOOOOOOOD
幫MEN扣章WIF JENNY**一切都好順利''
拎校服俾朱寶''又拎鞋.....班MEN好想出黎睇其他人跳=]
整食物個邊..''好多謝咁多位人兄''ANDTHEN拎食物出黎
唔該哂珠珠n格格'**but之後就發覺冇叉碟
SO BAD原來未買呀..''唔該哂焯智N清仔跑出去
幫我地買呀搵人幫手叫ENCORE''我地就真係ENCORE
焯智N清仔就來了呢..唔該哂呀..=]整好哂..;;主禮影完相
食野..真係唔該哂呀..唔係唔知點呀...''``
食野啦''**今日都進行得OK..執場.JENNY唔舒服
之後D人走得7788...就FALL返IN先..REVIEW返
換33'''搞掂哂個場先啦''唔見弼冷3333333333333333333
原來在SYH度..佢唔見咗..拎咗我個件先..OK
之後幫佢搵搵搵搵''搵到個陣..佢又走(
之後見到佢..原來未走的...給回她
之後TIMTIM又唔見咗個餐盒蓋...搵黎搵去都搵唔到
之後話買返個俾佢..因為佢媽媽會鬧佢的..
5點45WIF娜娜N佩佩走..''好攰呀...=]
完成咗啦....YOYOYOOOOOOOOOOOO
PS多謝哂個個黎既人..
多謝晒椰子布冧張君梅sir譚sir
多謝哂呀虫爸爸呀傑焯智SUNNY清仔小FING
呀董蔡丸,,,總之幫過我地212既人
多謝哂咁多位MEN咁努力
多謝哂咁多位COMITTEE咁多位HELPER
OLDMEN;;多謝哂呀....=]
|