今日係我生日呀~一早起左身啦~因為約佢地去唱k呀~慶祝我生日呀~今日唱k有阿鋒,葵花,阿勇,嘉怡,小東,卡路士,阿豪.今日我好開心呀~唱到3點到啦~就走啦~返去球場搵老婆仔呀~返到去落雨呀~去到白洞等佢黎啦~等左一陣老婆仔黎左啦~今日老婆仔為左我份生日禮物周圍走呀~搞到淋雨呀~老婆仔送左個銀包比我呀~我好開心呀~之後我同老婆仔返左屋企呀~6點就落去啦~原本今日要比賽呀~因為打風冇得踢呀~之後上左阿勇打邊爐呀~食到11點幾呀~之後就返屋企同老婆仔傾電話呀~