今日10點幾起左身啦~12點要去南華試腳呀~~差唔多11點就出門口啦~去到都11點半啦~去到幾多人呀~唉死囉~~都唔知入唔入到呀~試完就返屋企啦~~跟住出左去九龍城搵老婆仔啦~接完佢就出左旺角等佢地黎啦~等4點20分先黎到就搭的士上去何文田比賽囉~去到比賽開始左啦~踢完就同佢地食m記呀~食左成個鐘呀~食完就搭的士返球場啦~返到去同老婆仔去打左一陣機呀~就送左佢搭車啦~~~今日係同老婆仔一百日呀~^^好開心呀~