琴晚我訓左兩個鐘頭就起身整野~~8點半就出門口啦~去到長沙灣上車去皇崗啦~10點幾就過關~過完關又上返車去佛山啦~坐左兩個鐘頭車先去到呀~去到2點幾食下午呀~食完去酒店整理下~~5點鐘就踢左一場友誼賽~賽果係輸左GA~踢完之後食晚飯食完就返左去酒店沖涼啦~..