我冇上呢個blog都有幾個月lu..
我唔打blog都係因為冇乜心情,而且同fd o既關係愈來愈差... 其實我唔係想嬲你,但係我真係忍受唔到你果種性格....自大....同你保持距離比較好..
仲有近排Bowen真係好慘....dad去世了...但2A班對你永遠不變!!
Bowen,希望你快d開心返啦...