妖...李咩慧妳好勁呀...同我地講星期二唔比練波?!...要練其他野...妳當籃球隊廢嫁?...妳摺埋收當返屋企啦!!一年冠軍算係咩呀??
就當妳win埋今年又點姐...依兩年冠軍win得光彩咩??問下妳自己做過D咩啦......星期二唔比練波錦幾時練呀??問妳又唔識答!!
排球一個星期有兩日練...我地得一日...仲要依一日都唔比呀??慳D啦妳!!平時扮晒好人錦......係好人嫁話就唔會做出D錦既事啦!!