星期5晚.. 打完星辰GE公會戰之後.
又到自己果D信長盔丫.CS 丫.果D.
冇心機打.
老母發脾氣. 醒起佢地系大埔燒野食. 打的去-.-
玩到好夜... 果到冇酒. 得SHANDY. 我諗. 加埋加埋.6條油一人飲左一箱.
一箱20幾支......................................................
飲到大曬之後. 個個話要行直線.<---------好似系例行公事禁,
一直到3點.先訓到.
果個夢. 比一切都可怕. 我唔信.................
用盡我一切力量,
星期六.
月神入手.
師父6點叫人出街
正確叫出海. 捉蟹.
個個都夜晚出 佢就系都要朝早出.
打到呢到. 電腦冇電. 搞到先打埋佢.
|