今日好早就同煩熙仲有tb一齊去左圖書館
8點半一齊去食野....
一路坐到11點
見到全仔0.0
大家都好眼訓 ... 不過得我最精神-
男仔應該最清楚點解
不過林熙屈朕-.- 佢話我全程望住個女仔-
朕冇-------------------------------
返到屋企之後
發覺好齊人 , 連師父都系到
一齊食飯
食完之後諗住打陣機
點知原來比人陰左
我禁大個仔未見過禁離譜
邊有人會系自己床下低放3包煙,一箱火機?
望一望師父 佢d眼神已經話左比我知
我比人屈-.-
最後比人嘈左兩個鍾-
所以都話我老豆低能
叫齊人黎睇戲 屈都屈得高明d啦.--
冇曬心情溫書-.-
|