諗返起phy果份test 真系難到.....
不過都算啦 ====
今日派bio test 16/35- 估唔到-.- 我會有低落ge感覺
總知- 對考試有戰意已經系之前ge事
pe堂.... 好長時間都冇打波- 因為我地遲左出黎
搶左佢地女仔個埸打-
最後離校時- 見到我最鍾意ge人-
當然系我地4e ge澤澤啦-
小弟有興趣佢屋企系邊 所以我果d變態心理又叫我跟住佢
(我跟左佢好長時間 有興趣問我- 路程太長 差唔多行曬成個華明)
總之最後追左4個字
佢最後行左去華明ge天橋 我開始頭暈就跑唔到-.-
追到上天橋就唔見左
為左追澤澤 又食左2格特效藥- 得閒真系要跑多d先得-.-
人老了.........
多謝妳 因為妳會令我知道 我做ge野都系冇題ge-_-
|