真係好耐都無打日記!
上星期六同海童軍一D人去左打邊爐,又話任飲任食,點知剩係任
飲酸梅湯,我同譚俊杰同梁諾恆就出錢買可樂飲,期間不斷係咁
笑,到埋單個陣超麻煩,竟然食左$700幾,每人$70幾,我哋行
行下想去睇戲,但阿媽唔俾,於是返左屋企溫書。
到今日先知道,我鍾意的人對我無feel,原來佢對我朋友有feel,
聽左小小心酸,不過都祝褔佢兩個會開心!
'