上午發覺比賽完之後,覺得今日個場好似怪怪地,原來少左個FD,少左阿華,諗下去邊度慶祝,阿華打俾我,喊咁口把聲,我就推
哂慶祝去陪佢,佢話去荃灣碼頭等,唉,要我係西約跑過去,好累呀!
佢話佢女朋友同佢睇戲飛左佢,我就同佢講,我唔想勸你,你自己都應該識得諗,跟住我就自己走左去荃灣中心,係佢樓下等左好
耐,好想再見到佢,不過算啦!準備返屋企,點知Wing同阿強成班約我睇戀愛初歌,不過我之前已經約左阿龍去睇,所以推左佢
地,就返屋企睇碟!