| «‹ July 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 6 月 14 日 星期日  |
悶...  |
分類: 未分類 |
今日....
超無聊牙
12點就起左身啦..
係咪好早呢?(個人認為係好早xdd)
而且..
我仲轉左性添..
竟然會打blog喎...
唔洗讚我啦
我知我好叻
但唔好係咁多人面前讚啦
今日5點係到溫地理喎...
但溫極都溫唔入-.-
溫左 = 冇溫
所以
我決定...
以後都唔溫地理...
地理係最難既一科-0-
睇黎...
聽日都係...
靠本地圖集算了-.-
死就死啦...
一定抄硬...
時間不早~~
88......
|
|
|
- wInG`/] 於 2009-06-16 01:56 PM 發表:
★COMMENT` 得得b黎留cm. 哈哈哈哈; 今日數學...... 琴日地理.... 哇.....攰...
|
網主回覆
如果我去唔到,咁會點?
我會唔會死係你手上?
可能...
星期四俾個好既答覆你呢...
但依個可能...
唔大...
係到講定sorry先... Posted at 2009-06-16 05:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|