| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 31 日 星期二  |
| @@ |
分類: 未分類 |
今日,
同奶奶一齊去左咖哩屋企,
之後系個到hea左陣就去左香港仔,
跟住去左搵瑤瑤,
但佢同佢屋企人一齊,
所以我地就各走各路-0-,
我,咖哩就跟奶奶去佢屋企,
過左一陣叫左瑤瑤上黎一齊傾野-.-,
傾到6點令就閃了,
跟住都冇咩特別野發生...
聽日就要番學啦,
暑期過得真系快呢-.-,
系時候又要同佢講88-.-,
唉,
吾夠12個鐘就要番學啦=.=,
點解時間要咁快就流逝牙-0-,
唉@@,
不過就算點樣講,
聽日都系要番學-.-,
所以e+要爭取時間打多d機先@@
~ThE eNd~
|
網主回覆
thx cm Posted at 2010-09-01 07:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx cm Posted at 2010-08-31 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
細佬,
thx cm牙 Posted at 2010-08-31 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|