| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 15 日 星期一  |
考試...  |
分類: 未分類 |
依幾日係咁考試....
搞到超早放xdd
但超悶...
係屋企又唔知做咩...
因為好得閒...
所以去打blog...
但是打blog要好多時間
不過我也抽空黎打blog...
要是打blog可以秒殺...
便可以快點了-.-
講完咁多廢話
目的係想帶出主旨...
主旨就是...
我打blog xdd
今日...
考我最差個科-0-
地理....
雖然我琴日有溫書-0-
但溫極都唔熟...
所以..
中途放棄左-0-
今日...
睇過份卷之後...
發覺...
係唔洗溫書-0-
要溫都係得個幾條-.-
搞到琴日哂左幾粒鐘-.-
係今朝早番學同放學...
我都係咁問人星期五得唔得閒-.-
但是...
負責人不是我-0-
所以...
在這裡...
我要說的是...
請主辦人員或機構自行去問吧-.-
聽日...
要考數學同英文-0-
死得啦-.-
我d英文咁屎...
數學又唔好...
好驚呀xdd
要溫英文了...
唔溫死人-.-
88....
|
|
|
- wInG`/] 於 2009-06-15 06:57 PM 發表:
★comment. 你條友玩野咩=-=
|
|
|
加油阿。pooh. 你係我地班的 第一名痲,。xdd``
|
網主回覆
很可惜...
我已退步了-.- Posted at 2009-06-15 12:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|