今朝,
好早就起左身,
係鋪床度等緊莊子打黎,
佢竟然遲左打黎-.-,
太衰了,
起左身冇幾耐就打左俾徐仔同牙賴,
要叫醒佢地-.-,
之後,
7點30同莊,賴,姚,徐去游水,
d水超正牙,
好q凍~,
10點幾左右就走左,
跟住,
去左我屋企擺低d野,
就去左香港仔,
佢地話租鬼片去睇,
揀左好耐,
終於揀到一隻,
點知,
莊冇帶証囉,
咁就白白浪費左成10幾分鐘-.-,
跟住去左圖書館,
還書同陪莊佢地借書-.-,
之後去左我屋企玩,
大約3,4點,
去左食波仔,
買左個意粉,
但我只係食左4啖,
其餘個d俾牙賴食哂-.-,
跟住撞到姚詩狗,
我,賴,姚本來諗住番屋企,
當就黎分開既時候,
賴提議去一個圈,
之後又行行行,
又就黎分開既時候,
賴又提議去平台行下,
咁又去左平台度行,
係個度尖叫,
勁high,
好耐冇尖叫過啦,
跟住就番左屋企@_@,
沖完涼就去左溫書,
有人叫我落街我都冇落,
真係難得-.-,
好眼訓+累,
88
|