| «‹ November 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 28 日 星期三  |
| today |
分類: 未分類 |
今日,
好早就出左街,
去ok同莊子食早餐,
食最有營養的杯麵-.-,
係ok撞到牙wing,
跟住又撞到牙彭同牙洪,
之後又撞到jennifer,
然後就番到學校了@_@,
今日派左英文卷-.-,
唔想提啦,
唔合格-.-,
唉,
聽日又會陸續咁派卷,
前面的光明已被黑暗污染了,
希望不在明天,
心情太低落了,
88
|
|
|
c0mm3nt .. 阿pooh 減肥阿? 吃食最有營養的杯麵...xdd`` 哈哈 加油~!
|
|
|
c0mm3nT* 牙pooh英文竟然唔合格-口-? 奇蹟
|
|
|
莊子 於 2009-10-28 06:09 PM 發表:
派卷la,火燭la,死左la,炒左la!!!!! T^T Eng炒左la.... 講真~today真係撞到好多人~ 杯麵都叫有營養- - 服左你~ 你知你有幾重架la.... 控制下la,朋友
|
|