唉,
番左學5日了,
依5日,
迎接我既係期中考,
今日,
考中史同普通話,
「我知,我知我差,我知我普通話唔好」(已把原先的句子修改後的製成品),
普通話唔好唔係罪掛-.-,
今日俾人笑囉-v-,
雖然冇咩所謂姐,
但都會有少少唔開心掛,
我會好好反省掛-.-