歡迎~來到死臭Pooh的網誌
hkhkiris
暱稱: 牙Pooh
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
@@
@@
-.-
又去左打波@@
今日-.-
文章分類
全部 (101)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 101
留言總數: 477
今日人氣: 3
累積人氣: 3295
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 31 日  星期三   晴天


睇戲 分類: 未分類

今日,

約左fd睇戲,

有莊子,瑤瑤,咖哩,奶奶,婷婷去睇,

睇咩戲呢?

就系惡胎-.-,

點解我會睇恐怖呢-.-?

了解我既人都知我最怕既就系個d野...

但d fd話睇,

冇理由吾去架,

過左今日之後,

我以後都吾再睇恐怖片-.-,

話說...

今日約左莊,瑤同咖哩系m記門口等啦,

瑤就因為某d原因遲左啦-.-,

所以我,莊同咖哩搭小巴去先,

去左總統同奶奶佢地會合冇幾耐,

去左接瑤瑤-.-,

跟住成班去總統廣場兜左一陣就入場啦,

買左爆谷and汽水,

跟住陪莊子去wc,

有對情侶無啦啦扮鬼叫囉=.=,

頂佢,

比佢嚇死=.=,

個時停左系到,

睇下周圍有咩野-.-,

只系見到對情侶系到吾知搞d咩,

凸-.-,

去完wc就去左睇電影,

系咁比佢嚇死,

仲有幾次叫左出黎=.=,

坐系我隔離既莊子同奶奶都被我嚇一嚇=.=,

全程系咁依靠莊子-.-,

驚既時候就系咁架啦=.=,

睇完之後有d去左唱k,

有d番屋企,

而我..

就去左莊子屋企-.-,

系咁搞部電話-.-,

系咁影相=.=,

<--duck

<--囧-.-

<--貞子..

6點左右就閃左=.=,

食完野番到屋企,

都仲驚緊-.-,

睇黎都有排驚-.-,

不過,

驚換取得黎既快樂都幾正既-.-,

ThE EnD






訪客留言 (返回 hkhkiris 的日誌)


leon2010 於 2010-04-12 05:12 PM 發表:
c0mm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shalom030 於 2010-04-08 11:12 AM 發表:
恐怖=]
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kube5240 於 2010-04-07 08:30 PM 發表:
比個CM你-333-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AnGelJiRo02 於 2010-04-07 03:36 AM 發表:
cM [;`

bY`HAn`-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yuki1320 於 2010-04-02 04:14 PM 發表:
c0mm3nT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tywenwen 於 2010-04-01 12:01 PM 發表:
comment=*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gigi22 於 2010-04-01 11:45 AM 發表:
D相好搞笑...好正xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然啦^^
Posted at 2010-04-01 02:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki96104 於 2010-03-31 11:58 PM 發表:
c0mm3nt~~~XDXD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ahkaiying 於 2010-03-31 11:13 PM 發表:
cOmm3nt*=]
好正xD
我都好想睇惡胎xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你變態架-.-?
Posted at 2010-04-01 01:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]