今日,
約左fd睇戲,
有莊子,瑤瑤,咖哩,奶奶,婷婷去睇,
睇咩戲呢?
就系惡胎-.-,
點解我會睇恐怖呢-.-?
了解我既人都知我最怕既就系個d野...
但d fd話睇,
冇理由吾去架,
過左今日之後,
我以後都吾再睇恐怖片-.-,
話說...
今日約左莊,瑤同咖哩系m記門口等啦,
瑤就因為某d原因遲左啦-.-,
所以我,莊同咖哩搭小巴去先,
去左總統同奶奶佢地會合冇幾耐,
去左接瑤瑤-.-,
跟住成班去總統廣場兜左一陣就入場啦,
買左爆谷and汽水,
跟住陪莊子去wc,
有對情侶無啦啦扮鬼叫囉=.=,
頂佢,
比佢嚇死=.=,
個時停左系到,
睇下周圍有咩野-.-,
只系見到對情侶系到吾知搞d咩,
凸-.-,
去完wc就去左睇電影,
系咁比佢嚇死,
仲有幾次叫左出黎=.=,
坐系我隔離既莊子同奶奶都被我嚇一嚇=.=,
全程系咁依靠莊子-.-,
驚既時候就系咁架啦=.=,
睇完之後有d去左唱k,
有d番屋企,
而我..
就去左莊子屋企-.-,
系咁搞部電話-.-,
系咁影相=.=,
<--duck
<--囧-.-
<--貞子..
6點左右就閃左=.=,
食完野番到屋企,
都仲驚緊-.-,
睇黎都有排驚-.-,
不過,
驚換取得黎既快樂都幾正既-.-,
ThE EnD
|