|
人愈大..真正既朋友就愈尼愈少..個一刻識到既人 到依+已經消失晒 到我諗番起呢一個人既時候 已經唔知應該點去搵佢 問候佢 就好似一個陌生人一樣 點解會咁呢..? 明明都一齊歡樂過喪過 點解最後 都只係靜番自己最後一個 當有唔開心 有事煩惱想傾訴既時候 身邊一個人都冇.. 好想番番以前既時候 好開心既時侯 雖然都有好多做錯過 後悔既野 人愈大 變既野就愈多 思想變左 性格變左 外形變左 朋友變左 情人變左 環境變左 所有野不斷變梗 當我知道想要咩既時候 人地已經變左 想後悔都太遲 朋友 家人所有都係 有好多好好機會 都錯失晒 都好耐冇咁講晒d野出尼..
|
| 發表時間:2013-10-14 06:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 256 | »
|
|