PETER.
I LOvE DUCk :)
 
 

對我班既人好陌生 對其他人一樣

硬係覺得佢地唔中意我

每次我都會好驚 避開佢地既眼神

連少少既接觸都唔敢.

除左同我一樣kai既個D

其他人我完全溝通唔到

真係我個樣好惡..定係我唔識點同人相處

 

發表時間:2011-08-16 05:38 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


hklcyem
暱稱: Peter=]
性別: 女
地區: 屯門區