PETER.
I LOvE DUCk :)
 
 

由始至終你地都冇唸過生我出尼

睇番以前D片.相大部都係家姐

先唸番起..係wo..我係多餘嫁.

因為爸個陣唸住要埋我

所以我先覺得佢真係錫我

完全形容唔到..我有幾憎幾恨我家姐

所有親人都錫佢 所有都佢有我冇.

咩選擇都冇 就只可以汁你地唔要唔用既野

好似個乞衣咁 ..點解?

點解你地可以對佢咁好 以我就好似個行人咁..

發表時間:2011-08-21 05:35 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


hklcyem
暱稱: Peter=]
性別: 女
地區: 屯門區