| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 9 月 23 日 星期四  |
| 中秋 |
分類: 未分類 |
打番琴晚中秋.琴晚落街食完晚飯大約8點15分左右出長發.
同金魚,朱總,同埋金魚小學fd黃秀成玩,,頂,金魚比我地1人1支爉祝當燈籠
1邊行去青衣公園1邊見D小學雞玩...唉,去到青衣公園見到浚二同黃嘉怡,
拿.黃嘉怡話唔識我地冇所謂..但係浚二叫我地黎,.我地咁遠行到黎又叫人走,,話唔識我地
算囉..我唔識佢既...之後金魚打比連海晴..之後我地4個男仔就向長康出發..去到長康既m記
見到晴姐,yin哥同埋1個唔識得既叫做恩既女仔喎 o係m記傾計都傾到11點幾,.,我同yin哥high大左
狂笑..笑到我胃都痛..之後去公園度保爉..金魚又用佢D膠野,用杯保,我冇野好講,女仔就保爉.我地幾個男仔冇野做
冇啦啦唱歌 .. -?- 嚇得我,咁夜唱歌,後果唔係比上面既人話就係掉垃圾落黎 ..
之後玩到12點30分走人,尼個時候浚二打黎,.做咩姐.我都唔識佢既,.打黎煩.問我地同邊個玩.我地係咁E講左就掛佢線
之後我,同朱總等車等勁耐,金魚同成哥行番去.同朱總等車果陣.發覺朱總份人好感性. . 今年既中秋都ok啦.
加上係我弟1次咁夜番屋企,呀爸比左,姐係下次既節日都可以了,太好了
|
2010 年 9 月 19 日 星期日  |
| 2010-09-19 |
分類: 未分類 |
今日超人生日,.我地好多男,女仔去同佢過,我諗有22,3個人左右啦..邊韓燒邊玩,幾開心
今朝11點2出門口,去荃灣地鐵站等,去到果時女仔到哂,見到ele心情唔知點解特別唔同,可能佢既身形同E着.太靚女啦
金魚就坐錯車,去左尖沙咀..我冇言了.佢話直接去果度等,冇佢計,,等哂人,出發.去到見到金魚,朱總,浚二,業風同嘉明,之後入去坐
同左女仔坐.冇心嫁,.D男仔搶位坐,我又行得慢,有得坐都好好啦 坐低,發現女仔唔多識燒(ele),..唔係黑色既,就係唔熟,點食..
仲要比我食,好在冇食,如果唔同E家o係E院同大家見面..食到2點幾走人,女仔去影貼子相,男仔去打機,唔肯影..我心諗唔關我事.
點知到最後我竟然出現o係相入面, ,.係咁既,金魚拉住我要我影,又比娜姐扭手扭到赤赤痛 ,咪影囉,影完我同金魚坐車返長發
我再轉車返老家,.返到屋企做埋功課佢,攰,高中生活.萬歲!!
|
2010 年 9 月 12 日 星期日  |
| su...su....sushi!!!! |
分類: 未分類 |
打番琴日,琴日星期6,同訓,金魚.肥麟,業風.朱總.狗,晴姐.傑佢地去西9龍食su...sushi!!!..不過晴走左傑先黎,,
朝早10點就出門口,同訓,業風.晴姐,肥麟搭MTR去.金魚同朱總,業風搭車去,唉,幾驚個路痴又黎
好在我地5個到先,見佢地仲未到,就去冒險樂園冒下險先,.肥麟為左個黃金蛋蛋哂左我地幾個字時間
之後佢地黎左,入去食野,1叫就8客10客,馬上攻入左我個胃,
食左冇1陣勁飽,個個都冇野做,金魚又偷拍,死產,買左手機之後就咁,好在我都有,光明正大同你對影
訓,業風,狗果D個個都唔帶psp,好在我有帶,不過係NDS,玩閃電11人3,向世界的挑戰,,爽
之後冇幾耐晴姐走先,有人崩潰喎,叫你理人,又死要面,知錯未.
晴走左,到傑黎到,之後又食食食,食到2點幾3點先走人,之後行黎行去.到4點幾,傑1個走先去黃金睇野,
金魚同狗跟我地番黎,.o係車果時,冇位坐,金魚企o係度逼訓聽佢唱歌,訓話:拿,我唔出聲唔代表我鍾意呀下
金魚o哂..之後金魚比我地叫做獸父,理由:大家都可能明,佢好多女
到左長亨,金魚去買G.E.M既yes卡.仲話如果冇就打X我地.
買完又話唔想要,,唉,之後個個走人,番到屋企勁攰哂.完
|
2010 年 9 月 1 日 星期三  |
| 開學 |
分類: 未分類 |
今日懷住1個悲痛既心情上學,,加上又好眼訓(琴晚好似冇訓過,1,2個鍾醒1次)
唉,雖然唔係同金魚,訓果D 1班,不過都有幾個熟人1班..頂,個班主任好膠,我叫miss黎,仲要強調係黎明個黎 o係度派膠
調位仲膠,跟學號,仲有弟1個位唔比坐....
仲有,得知英文miss龍教之後,心情可謂前未有咁糟糕...仲要,明明得2,3樣英文暑假功課,都講成5.6樣,今次拿野
放學之後同金魚,訓,業風,alan去食野,訓唔知幾時開始鍾意知pz
食完就去金魚果邊玩,本身話打波,但係太熱,打左1陣就去左玩算... |
2010 年 8 月 11 日 星期三  |
| 金魚生日 |
分類: 未分類 |
今日係金魚16歲生日!生日快樂!今日1早就打黎叫我起身,之後11點幾諗住叫人出門口,點知訓仲未訓醒,業風又係,好在訓o係我準備出門口之前醒左
之後同訓o係金魚屋企坐左冇2個字就出門口去旺角.業風仲未訓醒.金魚:我要佢生日變死忌.
冇計,金魚叫埋小學同學黎,雖然同計劃唔同,但係都夠人數比金魚做生日優惠.業風點幾接我電話啦!奇蹟,.之後叫佢過黎
1點幾唱到5點幾,我唱幾手冇心機唱啦,但係金魚生唱祝咁多個鍾,(佢真係唔會攰 )6點開始有自助餐食,.食完精神番哂黎,業風都完成左佢個目的
食完野拿拿林黎番幾手Eason既靚歌,係未食之前真係有好大分別,有力好多.唱到8點走人,出到去見到好多人o係度睇天,可能有人想自殺,但係我地廢事理
去朗豪坊行左陣,金魚邊行邊影,好似前世未見過咁 ,行完就走人
, |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|