回頭看..不曾走遠
hkleung11
暱稱: ◇DaRk◆
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
Exam
2011-01-01
訓之.與幸運的一日約會...
2010-10-09
中秋
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 154
今日人氣: 3
累積人氣: 1214
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天


2010-07-26 分類: 未分類

今日好早就同淦金仲有朱輝記去書展,行左勁耐先入到去,不過都早知係咁嫁啦,

去到先去台灣區果邊,之後去兒童區再去香港區,.之後又去番台灣.兒童.香港.行到我隻腳冇番感覺.

唉.我既誅仙呀!?行左勁耐都唔見有得買,咩心情都冇哂..淦金狗同朱輝記都唔買.結果3個人咩都冇買就走,

跟住去長發.果陣大約3點幾左右啦.買野上淦金屋企食,邊食邊睇膠野,之後同朱輝記搭車走佬

番到屋企勁攰,不過食完飯好D.下個目標就係動漫節.到時....買嫁餐番屋企收藏先得



2010 年 7 月 13 日  星期二   晴天


2010-07-13 分類: 未分類

好耐冇打Qooza啦,都唔多記得點打

今日返學校交書單(同埋業風),之後去金魚屋企玩左陣

食埋野,比佢拉左去西9龍買野邊行邊笑,好耐冇同個傻佬咁痴

點知行行下比金魚見到XX.(不能提示).之後等勁耐車都冇車.但係仲o係度講D感性話題-

返到屋企又同個痴X佬傾左勁耐.咁又1日.完畢



2010 年 4 月 24 日  星期六   晴天


十年間 分類: 未分類

越渴望見面然後發現.中間隔著那十年

不知不覺..漸已長大..

不懂.怎去再聊天

我想見的笑臉..只有懷念

用多少年的跌跌撞撞才找到終點

用多少傷痛的心愛才不離開身邊

用多少謊言去掩飾彼此的不完美

所有回憶卻慢慢碎成片斷

この手(て)を離(はな)さないで

君(きみ)から伝(つた)わる思(おも)いから

心(こころ)に眠(ねむ)る願(ねが)いが目覚

強(つよ)い視線(しせん)の彼方(かなた

迷(まよ)いない二人(ふたり)の姿(すがた)が見(み)える

だから進(すす)むの 更(さら)なる時(とき)へ

Cause it's hard for me to lose

In my life I've found only time will tell

And I will figure out that we can

We can do a one night stand,

And it's hard for me to lose in we life

 

 



2010 年 4 月 11 日  星期日   晴天


人生覲 分類: 未分類

Don't Scary 魔女が描いた


カボチャの馬車も

その眼に映せるから

..........................................................................................................................................................

日日夜夜.長長久久.到了盡頭就分手

不論是什麼地方的人.什麼種族的人

都有"可能性:"把他們"連"到一起.

但到最後"絕望"又會把"連"在一起的人帶走

是愛人?是親人?還是友人?

這一切都是

人生就是這樣.先把你"安排"好在某地方認識"某人"

然後當你和某人的"緣份"到了盡頭..好自然地.就會在盡頭分手

就像人.帶着一顆好奇心出現到這個世界,自己在哭.但身邊的人在笑

到了人生走到盡頭...自己在笑.但身邊的在哭....

愛情是這樣.親情是這樣.友情都是這樣

但是..不可以只看結果..過程也相當重要

帶笑離世的人.帶走的,不是人人都會要的金錢

而是回憶...那怕是死亡.只要再回想一次,.就心滿意足了.

 

 

 



2010 年 4 月 7 日  星期三   晴天


2010-04-07【好友】 分類: 未分類

我返黎啦,雖然係琴日,但係因為太攰,唔想打,

好,我係4月3號返去既,.8點就坐車,1點8返到去

因為堂哥出左去玩,我就用佢部手提電腦玩陣先

之後到佢返..食飯...打機....訓教..

4月4日.9點鍾起身去拜山..去到果陣換水鞋,因為路太爛

點知出現左件大事.......(skip)

大約5點左右拜完.之後返堂哥屋企坐陣先.6點幾就行出去食飯

食到飽飽之後.後生既全部去唱k(我,堂哥,表哥,大堂哥,表弟.堂妹,堂哥表弟,大堂哥同事)

個個都唱eason既歌.,不過堂哥真係好強..中音,唱高又得.唱低都得,我忽然覺得金魚唱歌好難聽

之後唱到12點,.返去訓教.

4月5日.7點起身.又去拜山(因為琴日拜左2/4山)拜到12點幾1點左右.唉,(我隻腳)...然後食飯.之後走人,.個個都返去訓教

但係我就冇訓.因為我唔會訓晝教.之後6點,食完飯.出去行街.堂哥請食KFC.之後傾下計咁,之後果晚12點幾訓

4月6.9點起身.食早餐..過冇幾耐食飯.之後堂哥12點鍾車.再見了

我就2點鍾車.o係車度訓左幾次.真係坐咁多年車.最好訓今次....

下次返去,1定要再去唱K.同親戚去唱K.感覺好溫馨