我返黎啦,雖然係琴日,但係因為太攰,唔想打,
好,我係4月3號返去既,.8點就坐車,1點8返到去
因為堂哥出左去玩,我就用佢部手提電腦玩陣先
之後到佢返..食飯...打機....訓教..
4月4日.9點鍾起身去拜山..去到果陣換水鞋,因為路太爛
點知出現左件大事.......(skip)
大約5點左右拜完.之後返堂哥屋企坐陣先.6點幾就行出去食飯
食到飽飽之後.後生既全部去唱k(我,堂哥,表哥,大堂哥,表弟.堂妹,堂哥表弟,大堂哥同事)
個個都唱eason既歌.,不過堂哥真係好強..中音,唱高又得.唱低都得,我忽然覺得金魚唱歌好難聽
之後唱到12點,.返去訓教.
4月5日.7點起身.又去拜山(因為琴日拜左2/4山)拜到12點幾1點左右.唉,(我隻腳) ...然後食飯.之後走人,.個個都返去訓教
但係我就冇訓.因為我唔會訓晝教.之後6點,食完飯.出去行街.堂哥請食KFC.之後傾下計咁,之後果晚12點幾訓
4月6.9點起身.食早餐..過冇幾耐食飯.之後堂哥12點鍾車.再見了
我就2點鍾車.o係車度訓左幾次.真係坐咁多年車.最好訓今次....
下次返去,1定要再去唱K.同親戚去唱K.感覺好溫馨
|