鋒的日記
我會將每日發生的事情說給你們!!
hklgf2007
暱稱: 傻鋒
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

最新日誌

勁爆內冇打-.-''' ...
真係驚訝的一天!
有史以來,最倒霉的一...
oh no and oh yes
7月o既最後一日


日誌分類

全部 (53)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 6 月 14 日  星期四   雨天


唔好比咁多壓力自己啦! 開心

唉……琴晚4:15am行雷閃電,搞到我5:00幾先訓返,今日6:55am起身,痴線嫁!加埋未乍醒之前,都係訓左6.5個鐘乍!

今日,終於同左阿劉國祥&蔡銘裕講左{sorry}我個心舒服左好多lu,而且佢地話唔緊要,咁我就將呢件事delete啦!我亦都要多謝{儀}因為係佢叫我用呢個方法令我個心好過D嫁!!thx...thx...

呢兩日,我同'佢'傾msn,傾下傾下,'佢'話要訓教,我就諗:係咪'佢'溫書溫到好眼訓?我係呢到同'佢'講,仲有一日,唔好比咁多壓力自己啦!如果佢淨係眼訓,就當我諗多左啦下!

倒數又黎啦!仲有18日就係我舉辦o既畢業會啦!到時一定好開心姐!!

今日講住咁多,聽日再講再倒數過!!888888888888888

 






訪客留言 (返回 hklgf2007 的日誌)


低能人士 於 2008-02-15 01:11 AM 發表:
Gloria姐姐...我唔識你...但覺得你好X煩...人地ge事關你咩X事...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Gloria 於 2007-06-18 01:22 PM 發表:
哎呀..好心你喇... 叫人唔好比咁多壓力自己就直接 d 同佢講喇 !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 hklgf2007 的日誌 ]