| 2005 年 10 月 4 日 星期二 |
 | |
| >.<冇人理 |
maths..
蛇冇返..!係佢堂做曬功課!so今日,,冇咩功課
返到屋企...掛住睇野
咁同阿katy..傾電話..傾傾下..冇聲既..
好似收左線wor∼咁我咪cut...lor
聽日卓生日!佢有人陪←大把啦可
我..,,聽日.生日!都係冇人陪我嫁啦∼
冇野講...o..o..o..o..o..o..曬
今年生日cake都冇食∼唉...遊雲咁姐..
鬼叫我係暑假生日咩
咁我都冇野講.//....\\ZOE...聽日都生日!∼HAPPY BIRTHDAY=3=AR
英文比人話唔好WOR!咁我的確唔好..無奈!
都5 Q知佢講咩.!咁我都算啦..
佢要我留低!.......唉.鬼叫我英文差咩..
唔多HAPPY WOR
23:04..就訓∼
|
| 刊登時間︰2005-10-04 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 27 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|