| 2005 年 9 月 19 日 星期一 |
 | |
今日出左街∼好熱!..  |
今日同卓子..黃珊..溫佩珊出街wor!
溫珊打黎..我本來唔想出∼之後又諗住是但la!∼
跟住我出緊門口打返比溫珊∼我去調景領等佢啦∼..
我到左..等左佢一陣!就一齊去左淘大∼打比曾凱瑩佢又唔撚出黎wor!∼
覺得悶悶地..打電話比卓卓∼叫佢落黎...點知=.=佢比佢老母屌緊!
咁我咪去7仔等佢lor..我以為等多陣先行去0.0
卓打黎∼話佢到左..唔係化..!咁都快過我?!無奈@@
跟住佢地話想食手指餅∼卓打比黃珊叫佢落埋黎!
之後去左康寧∼見到盧天恩..同埋一個叫阿斯既人wor∼
盧天恩就見過..就係估唔到見到阿斯lor...同埋D人lor!冇野講..
佢地又唔多識我=.=∼
不過佢地都幾咩下lor==””
跟住就走人啦..係到兜黎兜去..我都唔知點解我要著住條牛仔褲..熱到爆!
佢地食完手指餅落去買香口膠..點知佢地比人串wor..笑死..我都唔知咩事!
跟住先知佢地比人串.!!kaka^^
5點幾lu..咁我就返阿婆到la..之後再返屋企∼!
|
| 刊登時間︰2005-09-19 08:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|