ianalen給my good fd
至艾尔^<
2008 年 6 月 15 日  星期日   清涼


失眠 疲倦 分類: 日記~~

.. 嗚..

尋晚唔知搞咩東東

訓又訓唔到

成晚係到睇同一本書

睇完又睇都冇用

都係訓唔到...

眼光光望天光

望過去對面間工廠

開住燈

有個類似人ge野係到

但係又睇唔到喎

睇到黑色ge野

搞到我又超想知係咩

望左n內(其實係係到發呆,因為冇野做haha)

囉左2本小說出黎

諗住cc下會喊

應該會訓到

但係尋晚居然

喊左成個鍾都訓唔到

結果今朝起身

發現左一個大國寶

就係我自己- -''

多左對熊貓眼~

嗚...

我今日仲要出去+

點見人丫~~~

媽丫~

今日一個字可以形容!

黑!

下就去跑步

跑跑下冇啦啦係到落雨!

進退2難

搞到成身濕曬返屋企...

 

 

發表時間:2008-06-15 10:50 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 hlnohlno 的日誌)


LuVKai 於 2008-06-15 07:14 PM 發表:
喔喔;
日出靚唔靚"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔靚!
Posted at 2008-06-15 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LuVKai 於 2008-06-15 04:03 PM 發表:
哇哇哇!!`你勁b0;)'
喊冇人聽到?!
咁你又真係一秒都冇訓過牙/3\?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係丫!我see完日出之後 訓左5分中 之後手機響 咪冇再訓lo  好彩老媽子佢地唔知咋 除左今朝話屋企多左隻國寶之外 居然冇鬧我 haha
Posted at 2008-06-15 04:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



xObi 於 2008-06-15 11:12 AM 發表:
cmcm4yOu~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝喎 haha
Posted at 2008-06-15 02:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



i520hebe 於 2008-06-15 10:51 AM 發表:
CMCM 做個朋友? 我琴日都訓唔到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁岩ge 你係澳門人定係香港人丫? 大家都訓唔到haha
Posted at 2008-06-15 02:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





hlnohlno
暱稱: 戀人
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
哈哈
2008-06-18
2008-06-17
2008-06-16
失眠
文章分類
全部 (9)
日記~~ (7)
未分類 (2)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 35
今日人氣: 5
累積人氣: 762
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
網站連結
尚無任何連結
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌