感謝神.. 有機會看到家進的成長... 今天和他通電話... 聽到他近期的突破..真是十分感恩... 更感動..在對話中好感受到神的名字被高舉.. 只有神係咁真實..咁愛我地.. 真係超感動啊...嗚嗚
我都要更進步... 主動的去更多高舉神的名...^^