今朝本來叫左傅鵬打波,點知等左佢成個中都仲未訓醒...
跟住我就自己番左學校,點知係到睇人打波,但係自己冇打到
之後hea得滯,番番屋企,之後睇番天空之城同哈爾移動城堡
因為個日聽番個d主題曲真係好正,一路睇片,一路聽個伴奏真係好有feel呀>3<
打住咁多先啦,遲d再打番!!
得閒打番啦,繼續前面個d先
跟住自己煮面食,幾好食,之後洗埋d野番學上獅藝,上完之後就係悲劇既開始
因為內容不雅,所以skip左佢
之後係學校打完波,去左文東同個fd打,之後打到6點番屋企
沖涼,之後就去3b班個活動,點知葉sir比人賣左豬仔,佢自己
都無奈地自己走埋,得番d同學係到打,之後打邊爐冇咩發生,之後就番屋企
|