|
[♥]`/,. . -木獨_呆子 ◈ ,,雪''
(((((((((*- i LovE mE .,!°''
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2008 年 1 月 12 日 星期六 MIC_HELLE''日記 =\去人地屋企篇+-* 哈哈哈哈~~~ 一月十日終於考完試啦'' 果幾日辛苦左好耐..... 雖然我都覺得我自己考得好差 一月十日考Geog ------------唔識-3-'' THen考中文聆聽'' 跟住本身係考英文oral. but,miss yu冇番. 洪老師話miss yu前幾日暈左'' so要休息'' miss yu快d好番呀~~~ THEN,同Yo姐,cindy li,sumsum ,meimei & tongtong去左沙田'...... ★
★
★
★
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||