|
[♥]`/,. . -木獨_呆子 ◈ ,,雪''
(((((((((*- i LovE mE .,!°''
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2008 年 1 月 6 日 星期日 MIC_HELLE''日記 =\(諗唔到咩名好)篇+-* 今蕉冇去到教會..... 同爸爸,媽媽同埋哥哥 (平時唔係咁叫- -'') 去左--明星--飲茶'' 跟住番左屋企 本身諗住溫書.........但係最尾冇溫到'' 去左荃灣探麻麻 跟住行左陣街街. 去左--味千--食 yummy!! then番home'' 今次真係要溫書啦........ 溫左中史'' because 聽日要...... ★
★
★
★
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||