今日一早起身硬係同老婆豬傾計啦
嘻嘻
跟住就出左去踩單車啦
落雨踩單車wo~~
又幾辛苦下.......
好采都買左件雨衣姐
不過就成身汗啦
踩左冇幾耐
肥佬文就仆嚕
唉~~~
佢真係好失敗牙
我地之後踩幾快都無事
都係同老婆豬佢地踩好d
可以踩到去大尾督
同佢地既話
都唔想踩去大尾督牙
踩到4點幾就交車啦
真係好無聊
落雨踩單車wo~~
好采冇俾雨淋姐
跟住去左打個半鐘機
就呃死人肥佬文出黎
哈哈
成功左wo~~
佢太笨啦
之後就返屋企啦
等老婆訓醒同我傾計
嘻嘻^^
老婆豬
我好掛住你牙
好想你快d返黎讀書牙
老婆
豬豬豬豬豬豬豬.................................卜 |