今日一起身同老婆豬傾下計先
嘻嘻
跟住返學校交野
拿拿林食完野就去網吧同老婆豬傾計啦
嘻嘻
老婆豬訓左之後就等時間過
好悶咁等
等到牙媽打電話黎叫我去買書
買左一半書炸
仲差好多書都未有
唉~~~
跟住返去網吧玩多陣就返屋企啦
牙媽打黎話出街食wo~~
又問我去邊食
唉~~~
依家食咩野都冇味啦
老婆又唔係身邊
唉~~~
是但咁去大快活食啦
去到果度又係見到一對二對情侶咁食
有d仲一家大小添
唉~~~
我就孤苦伶仃咁
依家渡日如年
仲要我等1年先見得一個月
叫我點捱牙
唉~~~
老婆
我愛你
豬豬豬豬豬豬....................................卜 |