今日都幾早起左身...因為約左林曉去睇冰河世紀2...我係落下等左好耐車...之後我打比林曉...原來佢重味搭車...好釆姐...我去到kf佢都味到...我就係間餐廳到等佢...我覺得出野都幾好睇...好搞笑...我哋12點幾已經睇完喇...跟住我哋就周圍行下...林曉佢話要去買本漫畫...都冇咩買...佢又話唔想咁早返屋企...但係我哋行矖成個kf...所以咪想返屋企lu...之後我呀媽打比我...問我落唔落去tw食野...我初頭話唔去嫁...但係我又冇key...咪去lu...跟住我陪林曉去搭車...但走左格車...我就陪佢等車...都唔係等左好耐就有車...然後我就去搭mtr去tw...我搭左mtr就打返屋企...佢哋重係屋企...真係煩呀...我去到tw就去左南豐行左一陣...都係冇買到野...之後去"溫"我呀媽&家姐...我哋食完野...行左一陣...就返屋企...
|