今日約左林曉去mk行街街...我哋去左新之城...買左超多野(e.g.袋...33...鞋帶...pen袋...)總之buy左好多野la~然後我哋又去左"flower 園街"勁多人lu~都無野買嫁...後尾去左"fish街"buy左一包氧氣珠...之後我哋就閃人lu~我哋行到去bus shop...林曉走左"格"36B...哈哈...但係之後佢又好快咁有車...我就等左好耐先至有車...超慘呀...返到屋企留下搭"lift"啲時候...有2個傻佬呀...我勁驚lu~佢哋重要同我同一"格lift"...好驚呀...好釆佢哋2個早過我出"lift"&係"格lift"入面有其他人係到...如果唔係...死硬... |