金日一放學就洗桌 之後落到去就同FD挽 挽到5點先放學 之後番到東涌就自己行山路(一路到聽到怪聲) 到左碼頭就睇到諾同科豆 之後挽左陣就番屋企 最近D脾氣好差小小事都發好大脾氣-__-" 聽日籃球隊訓練一定又累死要加油XDDD