金日同琴日一樣飛車 但係金日天氣好好 之後又飛左去映灣個邊 doydoy同諾諾仔話我 [金日你好冇膽] 我都唔知咩事 之後飛左火前沖涼 然後番逸東 但係覺得落雨飛車正D 因為要試膽量>V<
琴日落雨之後試一樣野搞到抄左車XDD 之後隻腳好痛 但係金日又抄左隻腳指爆左a__a 之後番到屋企超攰 就暑假啦希望唔會有唔開心啦(一向都唔開心) doydoy話暑假踩去貝澳(期待中xdd)