金日一起身落左街一陣 就見到DOYDOY同諾諾仔 之後就話飛車(佢地好早落左街飛) 之後番屋企攞車>v< 一落街飛左陣老豆打電話泥 叫我去食野(重要叫我做仆街仔) 食完再飛 金日好似力量無數 飛左好來都唔覺得攰 但係飛完車一番到屋企好似攰到死咁