金日放左學即刻番屋企!!!! 之後叫左諾諾仔同DOYdoy飛車 先得我同諾諾仔一齊飛 doydoy一攞左車落泥就落大雨(正一仆街仔泥) 之後就圍飛 然後係映灣個邊一個公園吹水 吹完就挽野係行人路飛 狂咁比人叫我地唔好係到踩單車 諗住番逸東就落大雨 然後就係某一個廁所(映灣) 係到整部車同影左幾張相>v< 之後就番到東涌就全部番晒屋企