第一日番學~幾開心的~
因為又可以見到佢~神秘人!!
今日要早會~轉左係排球場~
d老師企左係1樓到講野~勁白痴~
好快就上番課室~
第一堂~咩屎Maths
頂~好悶呀!!!
悶到超眼訓~
眼訓到連傾計既力都冇~慘!
第二,三堂~中文~
又係抵屌既一堂~顏sir你做乜唔番學呀~頂!!
乜你咁cheap架==
成日病~!==
又要聽黃堂講書~
最慘既係~要我地讀~9命呀==
第三堂~LE~
正爆~狂傾計~
傾計傾計傾計傾計傾計~
小息~冇野做過~
行黎行去不停串人~d人勁無奈
第4,5堂~VA~
不錯的~
但係去左MMLC~
頂~部臭機又開唔到~
乜d機咁廢架~
跟住好悶~咪搞下人lo~
我就搞坐我後面個女仔~佢個名叫做莫凱宸==
我吹佢頭髮~佢就好似發左癲咁~罵我==
無奈呀==
跟住畫左幅好抽象既臭畫~唔錯的==
lunch~
同姚柏東東東東東東去掃街~記住唔係掃地~!
跟住番學校~足棋
唉~唔係我大意死Q左隻車~我win梗條MJ la~
但我都冇輸~和局姐~
高手過招~多數都係和局架la~係咪先kaka
第6,7堂~IS~
IS都係用黎比我地傾計架姐~係咪先
最後一堂~英文
miss wong wong都冇教書~
又係用黎傾計~
放學~
條胡焯停都唔係路既~
見我唔夠佢高~就想蝦我?!
叫佢收皮la!!
冇lala行過打我一野?!
去死la你!
頂佢呀!
惹起我把火!我一野就踢去佢個屎忽到~
跟住一野就踢去佢下巴~
點到即止!!踢到下巴就停~冇傷佢!!
跟住條友驚到話"玩下姐~洗唔洗咁呀?"
忍Q左佢好多次~次次都冇lala打我~
跟住條氣順晒~
番到屋企~打機
係咁多88 |