C.Ronaldo




轉了用Xanga...http://www.xanga.com/simplekan



個人資料
ho20413
暱稱:   °
MORE...  

月 曆
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031


最新日誌

轉日記..
英語日.."
今天如常吧
我有縮沙嗎?= =

 

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

 

我的好友

我的連結

鍾浩霖(少霖寺)之日誌
靜儀狗(我隻狗)之日誌
雞雞的日誌
CrAzY張婷TiNg日誌
Rani小莫之日誌
YOKI江江之日誌
.本人之Xanga.
李晴之日誌
呀瑜之日誌
陳笉君之日誌
陳紙巾之日誌
彭彭之日誌
黃文彥之日誌
黃頌恩之日誌
劉心之日誌
樂兒姐之日誌
澤仔之日誌

搜 索
RSS Feed

2007 年 3 月 14 日  星期三   晴天


病病病!

又病==

今日一朝早病到起唔到身~番唔到學==

跟住訓到10點鍾~一起身~

發現身成都係汁==

跟住洗白白~有少少既頭暈~

跟住食必理痛

跟住11點鍾好番d

跟住我就諗緊1c既人做緊乜--

我真係愛1c==

跟住我呀媽買lunch番屋企比我食~

跟住就係學校既lunch時間偷偷地番學==

一上到去~

d人就問~

喂~你頭先去左邊呀

跟住我話去左旅行==

點知番到去~

原來張張同江江同陳陳都冇番==

早之我都唔番la==

跟住上sci堂~冇左才女張張~全組人乜都唔識做==

可想言之~張張係好重要的==

跟住英文堂~唱歌比劉焯行聽--

唱到喉嚨痛==

<<<你條劉焯行~整到我喉嚨痛==
                       信唔信我攞你尼張相去打小人呀la==




2007 年 3 月 13 日  星期二   晴天


病左呀~好慘呀!! 傷心

今日一朝早起身~喉嚨痛~好辛苦呀

番到學校~

第一堂~中文

傾左一半計~聽左一半書

2堂LE~

傾計+串呀sir

跟住小息~冇野做過

跟住就係兩堂既英文

去左MMLC~

果個miss wong搵黎搵去都唔知要去邊個網址~

晒左2堂~不過我地玩得好開心~

仲開左msn串人==

跟住lunch~

去左住係我樓下果個人開既餐廳食~

仲見到好多女仔==

都唔知係咪跟蹤我地既==

跟住就慘了

食完野~番到學校~

開始肚痛~要慢慢爬先上到去==

跟住去完尼個茅次~就無事~

跟住就上chis堂

開始感冒~不停流鼻涕~慘lo

流鼻涕流到放學都未停~唉--

跟住番屋企~洗完尼個白白~訓左陣

仲病到去唔到跆拳~

跟住食完晚飯~睇完寫意人生就訓左

<<<<<<<<病左都要post佢出黎~吹咩?

 




2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


番學~開心日 傷心

琴日識左個fd~叫做10蚊==

壞人黎既--

係張張d豬朋狗友~10蚊睇到之後千其就唔好打我~

唉..講番今日吧

今日早會~傾計諗住見唔見到果個10蚊==見唔到--

跟住第一堂~eng~唔記得左做左乜==

跟住3堂既PE~去馬田足球場9分鍾耐力跑~

難我唔到lo~跑到1680m~岩岩好滿分~多謝~唔好車我==

小息~比我見到10蚊雞==

佢冇lala行埋黎~拍我駁頭~跟住講

""哦~原來就係你""

我冇應到佢~反應唔切==唔好怪我==

兩堂IS~眼訓~跟住就同老彭傾計

跟住我讀錯字比~張小bb同果位江江笑~無奈lo

人人都會讀錯字架la~冇咩好笑==

跟住lunch就同高佬劉焯行bb仔去左某某地方食野~

跟住兩堂變態的數學堂==

果位鍾禮言冇lala講小犀牛同大雀仔==



""注意""以下內容不雅~請各位與父母觀看""


小犀牛同大雀仔故事==

鍾禮言小朋友話""

""一隻西牛比一隻雀仔企係西牛背隻食佢既寄生蟲

但係隻西牛唔like~咁就打發隻雀仔走

隻雀仔好鬼嬲~

隻死人雀仔飛左去西牛既JJ到咬晒佢地J毛

講到尼到我想嘔==

跟住尼個故事比後面果兩位人兄聽到

跟住後面其中一位人兄將尼個故事發揚光大~

不停同人講~跟住另一位人兄就好唔like咁講""

""咪講la~好想嘔呀==,,,再講絕交=-=""

跟住就冇講~完數學堂

跟住中文顏sir堂~冇人聽書~

跟住可憐而且病左既張張訓左==

跟住我就同坐係我格離既人大叫

我:反對張凱婷訓覺!!""

格離:反對張凱婷自己一個訓

我:反對張凱婷唔同我訓==

格離:反對張凱婷唔同簡軍浩訓教==

我+格離:反對呀!!!!

跟住張小婷醒Q左

就話~咪嘈la==

跟住就訓番

跟我我又大叫

有人暈左呀~打999la

張婷:我死左呀

我:洗唔洗叫白色果架車黎呀?

跟住冇人應我==

放學~

番到屋企玩msn~

e家等緊人on~仲等緊人番屋企~打電話比佢地傾==


<<尼位就係我日日都post出黎
                    既果位高佬劉焯行bb時的樣子~
                    是不是很想打他呢?




2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天


第一次玩既~~變態遊戲!!! 傷心

第一堂係MUS睇傻仔野~悶!

數學關sir好煩~

唔知點解尼排覺得關sir好煩~好衰..........

PTH~黎sir唔上堂==

冇得睇莫札特表演普通話~好失望lor

仲要代堂老師唔比傾計....

平時上pth都有得傾架ma==

-0-小息冇野做過

兩堂英文~d野不停傾計~正嬲左miss wong==

不停鬧人==

lunch又同劉焯行bb仔食

好味掛~跟住課室播音樂==

跟住我同陳靜e,,,,老彭跳舞加打架==

好好玩==

跟住中文堂玩變態遊戲!!!!

陳靜e,,老彭,,班會主席,,男班長,,我一齊玩抱抱,,嘴面==

男同女都要做==

唉~我同男班班都比佢地抽晒水lo

不過我冇嘴到人~不過係借位==好似演員==

我...我...比人嘴左一下面呀!!!!

唔公開係邊個==

真係好變態~唉.....

LFED~kam sir選出最衰男仔同女仔

最衰男仔係冬古成==

最衰係莫札特==

真係天生一對==

冇lu

<<<<<<<<劉焯行bb好靚仔==




2007 年 3 月 6 日  星期二   陰天


番學日 傷心

一起身~帶con

第一堂~math

留心聽書~so good==

跟住2堂中文~傾計狂傾

同彭彭&陳靜&鍾浩林傾心事~

其間狂比人非禮~想死!!!

跟住LE~成堂都係傾~不過鍾禮言真係好撚煩==

小息冇野做過==

2堂VA搞左一個GAG

黃美生都唔美既~

跟住D人不停改名

鍾浩林都唔林既==

LUNCH~去左金豐~平靚正==

SCI冇帶書~唔洗罰~

但係......==

我正掉左張張幾千蚊既耳環~後未比佢搵番==

英文~玩野==

番到屋企~打比莫札特傾心事==

跟住就玩MSN~玩機~玩野~玩人~玩屎忽~玩JJ==好不雅==

跟住晚上去左學跆拳道~好玩

冇LU

←←←←←劉焯行條仆街仔~要POST佢~THX     88





本人之Xanga:http://www.xanga.com/simplekan

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »