金日去左牛牛d牛勁大隻= =
佢地打黎叫我去果陣勁攪笑xd 佢地係學校打比我
之後我喂之後佢near有人好細聲又好驚咁講:喂 陳雯雯 陳雯雯 xd唔知點解覺得好好笑
之後我叫佢cut線= =但係咩都冇講
金日去左玩 隻道三比我出左d神裝xd 1秒回10%血冇人打得入xd
之後佢招大技勁攪笑 出玩d士兵會話: 什麼回事...突然出現了可怕的邪妖..hel...hel..help~~
= =我都唔知咩回事 有冇人可以答到我...xd 問左聰聰佢都一樣唔知xd
10:30開幕 得好少野睇= =
天日去牛牛加油~
我要買電視機,我買什麼?我一定買日本的,中國的會爆炸!! made in成龍
我要買個電話,我買什麼?我一定買日本的,中國的會爆炸!!made in成龍
如果要賣洗頭水,我一定買日本的.為什麼呢?因為霸王洗了會爆炸!!made in成龍
我要買個炸彈,我買什麼?我一定買中國的,中國的才會爆炸!!made in成龍
膠上頭既一日= =
近日爬文我又發現左d野 原來流感既死亡率係6.77% 唔好睇少呢6.77% 因為10億載6.77%都好大 所以大家要小心d la~