金日勁無悶= =
之後去左down巨商玩
之後入左我個最勁既ac(我之前有玩)
點知入到去d兵同5隻2轉冇哂= =
勁無奈..... 冇入幾個月
d野比人爆哂lo= =
...............................
これは第一個の日誌
唔知寫咩...
總知就係第一個の日誌la
= =
金日我係火星行左一陣= =
有幾隻火星人係到hi我
我之後hi番佢
d火星人個樣好似吉百利廣告果隻咁嫁好型^^
我打左佢1下
之後我就見到勁又隻出左黎
甲暈左我= =
入左醫院!!!