到依家我都係訓左個三個幾鐘
打埋qooza 就返去訓,
因為我今晚要溫書﹗
尋晚多謝所有朋友sms. thx bobo,debby.ting.個d. thx今日msn 同我講個happy new year煩住我個個-,-
記得09年,我記得有一個好好既同學叫wendy
係我唔開心果時,你會打電話比我.希望你可以繼續同我做好朋友;)
重有shuman家姐 你教識我好多好多野.thx你 5好哈ah sing ah!!
重有我班兄弟jason.bt zico.shushu.肥肥.macus bus.好記得我地一齊玩 吃lunch 打籃球,班籃比賽^o^ 考試一齊溫書講電話講到4;00 5;00 pm..
希望今年班籃班足可以贏到la.
希望大家2010一樣可以做fds..
我真係當你地係我好朋友!
|